Kvittrande morgon fågel



Jag gick upp vid 9 idag, det har inte hänt på ett tag kan jag lova. Eller gick ju upp vid 6 för nån vecka sen när jag skulle till Stockholm, men det var jag ju tvungen att göra. Nu gjorde jag det frivilligt.
Jag undrar om jag tappat alla skruvar nu..!

Idag blir det kalas. Min låtsas syskon fyller år så det blir lite fika hos dom och present öppning. Jag tror att jag och pappa ska sova där också.

Imorgon bär det av hemåt mot Dalarna igen! Ååååh äntligen ska jag få träffa min pojkvän igen! Herregud va jag har saknat honom! I helgen är det dessutom Säter crusingen så det blir nog att dra dit.


En av mina bröder förra sommaren när vi åkte ring..


Kommentarer
Postat av: Ester-Lee

Sv: Det kan ju vara att du töjt för fort, eller så gillar inte örat materialet som tunneln är gjort av. Jag skulle förslå dig att testa en tunnel gjord i sillikon, de är mer skonsamma mot örat :))

2010-07-21 @ 12:05:51
URL: http://danshoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0