Ingen big deal

Jul afton, min födelsedag, alla hjärtansdag och alla andra speciella dagar handlar inte om presenter för mig.. utan att känna sig ihågkommen. Jag vill inte ha den dyraste presenten i affären eller så. För mig räcker det med ett gulligt kort eller nått litet.

Men visst, ifall folk köper dyra saker till en så är man ju också ihågkommen. Men det jag menar är att jag vill inte att folk ska känna sig tvingade att köpa något dyrt till mig för att jag ska bli glad och uppskatta det, utan ett litet kort räcker gott och väl som sagt!

Jag är ju dock tvärtom när jag ska köpa saker till andra, men det är bara för att jag tycker om att köpa saker till nära och kära. Jag gillar att köpa nått helt inpulsivt och ge det till någon som står mig nära, även fast det är en vanlig vardag och inte någon speciell dag.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha, eller så är det du som

leker vuxen i alldeles för

tidig ålder. Hallå, vi är barn

i 12 år och tonåringar i 7 år

resten av livet är vi vuxna ;D

Så jag tänker vänta med det som

är äckligt ^^

2010-02-16 @ 23:10:46
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0