Hard night

Wakeiii wakeii! Skulle egentligen ha jobbat idag och började vid 8. Men sov dåligt inatt, som vanligt.. så jga va helt slut när jag vaknade av väckar klockan som ringde vid 7.
Nu ska jag ta och packa det sista så jag är ready to go när mamma kommer ovh hämtar mig vid 1 tiden och ska skjutsa mig till tåget. Eftersom jag har ont i nacken så beslöt jag mig för att ta min stora rullväska istället för att ta en av mina sport bagar, för att inte ha massa tyngd på nacken.. men smart som jag är kom jag på att det är vinter och det är ett rent helvete att dra en rull väska i snön. Men tur att man har en snäll mamma som ställer upp och hämtar och skjutsar en till station!

Ska blir skönt att få komma hem en sväng! Saknar min papi som bara den! Och även farmor och farfar! För er som inte vet så har jag världens bästa farmor och farfar, dom finns alltid där när man behöver dom och dom är nog världens snällaste! Farmor och farfar bor ganska nära oss hemma i Stockholm, vilket är så himla mysigt för då kan man åka ner och träffa dom när man vill! Det är gött mos.

Neej back to the packning!
Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0