Du spela kongfo?

Sitter hemma hos världens bästa pojkvän just nu. Åkte hit igår efter en lång shopping dag med mamma. Jag löpte inte så mycket igår, en foundation burk, en skjorta och ett par nya trosor fick duga. Jag brukar inte gå i skjortor och har ingen, men såg den och tyckte den va super snygg så det va bara att slå till.
Ikväll ska jag och Patrik iväg och på bio och kolla på Farsan. Jag har verkligen sett fram emot att se den, och dessutom med älsklingen. Kommer bli mys!



Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen som kommer bli den här helgen. Men ska umgås med Patrik hela helgen, och man vill ju inte sitta och va osocial och sitta på bloggen 24/7 när man är med pojken. Men slänger in någon uppdatering ibland när Patrik har annat för sig.


Kommentarer
Postat av: I D A ♥

wow vilken fin blogg du har! kram :)

2010-02-12 @ 16:48:16
URL: http://idawdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0