Every step i take

Im at my moms place. Och jag kan säga att det är mycket engelska som flyger in och ut i mina öron just nu, har nästan tillochmed börjat att tänka på engelska.. det är lite små jobbigt. Eller engelskan är inte jobbig men att hela tiden behöva skifta från att prata svenska till engelska och från engelska till svenska.

Jag är trött och grymt hungrig! Mamma och Mats brukar ju aldrig va hemma så finns knappt någon mat här.. och jag orkar inte ta moppen in till stan en gång till idag. Dom slutar typ vid 10 tiden.. så får helt enkelt vänta med att äta tills då. Ouff hur ska jag klara mig? Tur att jag har påskägget jag fick i helgen! SOOCKEER <3



Ska nog förhoppningsvis träffa Bella och Mia en sväng i veckan :) Haha bilden är från när jag satt barnvakt till Bella, fy sjutton va hon är söt och charmig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0