This weekend was tummen upp!

Varit en riktigt chill dag idag! Eila och jag vaknade vid 3 tiden idag, det va riktigt länge sen jag sov så länge!
Helgen har verkligen varit tummen UPP! Haft så trevligt och roligt så jag vet inte vart jag ska börja.

Fredag: Efter skolan så mötte jag upp Linnea, Natalie och Malin inne i stan. Vi kollade runt lite på marknaden sen begav vi oss till karusellerna och mötte även upp Eila. Vi åkte karusell och hade skit kul, jag skrattade som fan medans Malin satt och stirra rak ut i luften av rädsla, Linnea skrek mamma under hela åkturen och Eila såg lite sådär smått illamående ut. Haha jag är som ett barn när det gäller karuseller, jag får inte nog!
Vid 5 tiden tog vi bussen mot Mockfjärd. När vi kom fram fixade vi oss lite hos Natalie sen åkte vi hem till Pontus. Det blev ordentligt med party! Jag träffade en massa gamla polare som jag inte träffat på jätte länge. Höjdpunkten var när en helt plötsligt bara flög fram och gav mig världens största kram, jag hann inte se vem det var först men sen sköt jag bort han lite och då visa det sig vara min underbara vän Joar. Jag har inte träffat han på jätte länge, vi stod och kramades en massa och snackade om allt möjligt. Kvällen bjöd på en hel del roligheter men orkar inte skriva allt.

Lördag: Jag jobbade några timmar under helgen sen begav jag och Eila oss till Mockfjärd. Alex fyllde år så det var röjj! Hahaha shit va kul det va, pga flera anledningar. Finns en del att berätta om, precis som ifrån fredags.. men ska jag berätta allt så kommer det bli ett jätte långt inlägg.

Jag lägger in lite party bilder från helgen om ett litet tag.. ska ta och städa lite nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0