Tufftuff tåget

Sitter på tåget nu. Är mer folk än va det brukar va på tåget vid den här tiden. Men kanske har med att det är påsklov och så. Man kan ju alltid spekulera!

Det är varmt ashell! Sitter i bara t-shirt och svettas typ ändå. BLÄ för kokheta tåg! Luften blir så kvav och äcklig!

Mamma är snäll och ska skjutsa hem mig från tåg station när jag kommer fram. Skönt, för annars skulle jag behövt konka på min väska, dator väskan och även en stor HM påse full med grejer.

Nu är blogg.se konstig igen. Går inte att ladda upp bilder...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas att det inte var en alltför lång tågresa när det var så varmt o äckligt..

2010-04-06 @ 15:02:07
URL: http://jessicahultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0