Tidsfördriv

Jag orkar inte göra nått ikväll.. så det blir att va hemma och ta det lugnt idag också! Vi kör en lista för att fördriva tiden lite.

SENASTE:
1. Dryck: Ramlösa Rabarber
2. Telefonsamtalet: Någon med dolt nummer ringde men sa inget när jag svara :S
3. SMS: Jonas
4. Sång du lyssnade på: Robotech - Hypercrush
5. Gången du grät: Sånt kommer jag aldrig ihåg, lägger roligare saker på minnet :D


HAR DU NÅGONSIN:


6. Dejtat någon två gånger:
Ja
7. Har någon varit otrogen mot dig: JAPP! Idioter finns de gott om..
8. Har du varit otrogen: Nej aldrig!
9. Förlorat någon speciell person: Ja
10. Varit deprimerad: Ja
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Haha ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Rosa
13. Guld
14. Svart

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Japp
16. Fått ditt hjärta krossat: Nja
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Haha jaa typ varje dag :D
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Jag trodde de.. men ibland undrar jag..
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Japp...
21. Kysst en kompis: Haha japp..

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat :
Alla?
23. Hur många barn vill du ha: Venne.. de kommer väll märkas..
24. Har du några husdjur: Japp, en egen hund som bor med mig i min lägenhet
25. Vill du ändra ditt namn: Nej vrf skulle jag, mitt namn är ju en del av vem jag är..
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Typ inget xD
27. Vilken tid vaknade du idag: 10.00
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade film
29. Någonting som du längtar till: sommaren och Peace&Love!
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Inget.. allt som hänt har hänt av en anledning..

 
OM DIG:

30. Senaste gången du träffade din pappa: Typ 2 sekunder sen :D 
32. Vad lyssnar du på just nu: If we ever meet again
34. Vad gör dig irriterad just nu: En massa grejer..
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha ja

36. Vad är ditt namn: Linda 
37. Singel/upptagen: Så Singel man kan bli !
38. Stjärntecken: Skytt
39. Kille eller tjej: tchäääj
40. Grundskola: Lillkyrka, Mockfjärd, Tappström
41. Gymnasie: Haga
42. Högskola: -
43. Hårfärg: möek brun
44. Långt eller kort: Typ kort..
45. Längd: 165
46. Vad gillar du gällande dig själv: Mina ögon
47. Piercings: har 7 i öronen och i naveln
48. Tattoos: Nee men snart!
49. Höger eller vänster: Beror på !

DIN FÖRSTA:

51. Operation: Inte gjort någon va jag kmr ihåg
52. Piercing: typ 7 tror jag
53. Tatueringen: Pass
54. Bästa vän: Hanne
55. Sporten du spelade: fotboll
56. Husdjur: Hunden Nelly
57. Vaccination du minns: :S
58. Konsert: Jimmy Jansson.. hahah
59. Förälskelse: Lill-Erik! hahah <3

JUST NU:

60. Alkohol du drack: Sitter med typ 30 öl framför mig... not

61. Äter du: Inget
62. Dricker du: inget
63. Är du på väg att: somna
64. Lyssnar du på: Hoffmaestro
65. Väntar du på: Att någon bra film ska börja.. 
68. Karriär i åtanke: Oj ingenaing

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon:
Ögon 
70. Kramar eller pussar: pussar
71. Kortare eller längre: Längre
72. Yngre eller äldre: Äldre
73. Romantisk eller spontan: Spontan
74. Snygg mage eller snygga armar: båda
75. Tatueringar eller piercingar: Båda tack! :D
76. Känslig eller inte: mittemellan..
77. Ragg eller förhållande: Ragg för tillfället.. stört trött på förhållanden!
78. Bråkstake eller tveksam: höööh?

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling:
ja 
80. Gjort något sjukt spontant: Hahah ja 
81. Tappat glasögon eller linser: nej
82. Haft sex på första dejten: asså vadå dejt? va räknas som en dejt?
83. Krossat någons hjärta:  mm :/
84. Har någon krossat ditt hjärta: mjo
85. Har du blivit arresterad: Japp..
86. Dissat någon: hah ja
87. Gråtit när någon dött: ja
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): nej

TROR DU PÅ:
89. Dig själv:
Im the only one ;) 
90. Mirakel: Ja
91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej.. men attraktion
92. Himlen: Ja en blå himmel men inget himmelrike
93. Tomten: HAHAHA.. nä
94. Att kyssas på första dejten: ja
95. Änglar: nej

SVARA ÄRLIGT:
97.Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja verkligen! Bara man vill..!
98. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej!
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Min pappa!
100. Att posta det här är din 100 sanning: yes

DIN FRAMTID :
66. Vill du ha barn:
 En dag.. men inte inom en snar framtid 
67. Vill du gifta dig: Venne.. för mig är inte giftemål så viktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0