Those days

Igår va tummen upp! När skolan va slut åkte jag och mötte upp Robin och åkte hem till mig. Vi gjorde inte speciellt mycket utan bara slappade och kollade cross filmer på datorn. Efter ett tag kom även Alex hit. Asså shit va jag skrattade, men man kan fan inte göra annat när man är med dom där två idioterna! Haha skönaste grabbarna ever!
På kvällen åkte dom hem och då kom Elin förbi. Satt och hjälpte henne lite med ett dansprov. Det gick bra men var mest inviduella frågor som tex " vad betyder dans för dig" så dom kunde jag ju inte hjälpa henne med.

I tisdags var jag till kupolen och inhandlade lite nya kläder med Malin. Efter ett tag så tröttna vi så vi mötte upp Jonas, Linnea och Alex. Blev hos Linnea nästan hela kvällen.
Och idag har varit en lååång dag i skolan.. Sen när jag kom hem satt Eila och väntade i mitt trapp hus. Hon tog över min dator och satt även och tittade på mig när jag städade. Shit va lite sällskap gör skillnad när man städar, mycket roligare då!



Gammal bild på mig sen typ 7an.. jag va blond då!

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Kaanonbra med mig här! hur mår du själv? Några timmar kvar sen är det afterwork :P Ska du göra något mysigt i eftermiddag?

2010-04-23 @ 15:52:35
URL: http://fattybom.se
Postat av: Nathalie

sv: Jag vet inte än, men det är

troligvis mitt förstahandsval

eftersom jag ligger över måttet ;)

2010-04-23 @ 16:45:14
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0