School

Har media lektion just nu och sitter och ska designa plagg. It sucks! Jag gillar att rita och sy kläder, men vi ska göra dom i illutrator och det är helt mongo och jag fattar ingenting! Dessutom ska vi gör dom efter de 4 elementen : jord, eld, luft och vatten.

Efter skolan ska jag iväg och fika med Jenny, myspys! Måste dock hem först och hämta pengar, det känns lite små jobbigt sådär. Men har ju tagit fram moppen nu så det går ju ganska fort.
Sen är det dags för hund kurs. Musical freestyle! Det är så jääkla roligt verkligen.



AIK är tillbaka i Elitserien!! Det känns som att jag bara drömt det! OMG säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

visst känns det som en dröm

2010-04-14 @ 10:41:19
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0