Rena skor, vi gillart!

Jag var på Dead By Aprils konsert i Falun här för typ 9 månader sen. Det var en utekonsert, vädret va super fint så jag bestämde mig för att ha mina rosa nya skor. Men SJÄLVKLART så börjar det spöregna precis när vi står där och bara någon minut innan konserten ska dra igång. Jag stod nästan längst fram mitt i alltihopa, så det vart ju jätte lerigt när alla stod och hoppade och så.
Jag kom hem med ett par inte alls så speciellt rosa skor, dom va mer åt det grå hållet..

Dom har stått i min garderob sen dess för jag har inte vågat tvätta dom i rädsla att dom ska gå sönder eller förstöras. Men nu har jag tagit tag i det och chansat, och det gick prima ballerina!
Så nu har jag äntligen ett par rena,rosa skor!



Liiiiite skillnad, eller va säger ni?

Kommentarer
Postat av: Kristina L

Sv: Håller med!

Har funderat på att köpa ungefär sånna där skor, fast dom har en neon rand på sig i gult :)

kramar

2010-04-07 @ 11:54:22
URL: http://spinnin.blogg.se/
Postat av: Ayla

shit, stor skillnad! snyggt :D

2010-04-07 @ 20:04:20
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0