I am the day

Fredag: Jag styrde upp en fest i min lägenhet för att komma på andra tankar. Jag hade huuur kul som helst! Det är så underbart när man inser hur många vänner man har som verkligen bryr sig om en!
Tim kom hit och hjälpte mig städa lite, sen kom även Andren och vi drog och käkade lite. 
På kvällen kom det hit en massa vänner, vi dansade och sjöng med till en massa braiga låtar. Blev även en hel del skratt!
6 vänner till mig från Stockholm kom även hit. De fick för sig att göra en impuls roadtrip upp hit. De hade med sig sovsäckar och sov på mitt golv.

Lördag: Eila kom hit precis innan Stockholm åkte hem. Vi satt sen och slappade heela dagen. Vi bestämde oss även för att skämma bort oss med hamburgare till middag så vi knatade bort till Max. 
Blev tvn hela kvällen och vi hade hur trevligt som helst! 

Idag: Har jag umgåtts med Eila igen. Vi kollade på när AIK vann över Växjö! Vi är äntligen tillbaka i elitserien efter 8 år!

Imorgon är jag ledig, så då ska jag sova jääätte länge sen ska jag på träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0