Far away

Seeeg jävla dag i skolan idag. Ibland har jag stoor lust att hoppa av.. Men I better keep on walking! För vad annars ska det bli av mig liksom?

Snart kommer Eila hit. Hon är så jäkla bra, för er som inte känner henne! Hon är verkligen tummen upp! Det blir chill-kalas om jag får gissa, får väll se om det kanske blir en sväng någonstans med moppen också.. men vädret känns inte så inbjudande.

I Tisdags så träffade jag Jenny och vi drog en fika på Esplanad. Sjukt jävla svinigt dyrt där och det är inte ens lika gott som på Waynes! Men Jenny är typ kung på att göra bakelser och så, hon går livsmedel, så nästa gång får hon fan baka åt mig istället för att vi ska lägga ut hela vår lön på fika! Vi pratade om allt möjligt.. men huvudämnet var Grekland och även pojkar.
Grekland blev största ämnet pga att jag jätte gärna vill dit med en kompis i sommar, men pappa är lite svår övertalad.. men Jenny har vart där flera ggr, så hon berättade lite vart man ska och vart man inte ska! Hon berättade även om lite äventyr hon och hennes kompis hade vart ute på när dom va där.. det fick mig ännu mer sugen på att åka dit i sommar!

Igår jobbade jag i 7 timmar. Längtar tills lönen kommer! Ska försöka satsa på att inte använda mer än 500 kr per månad till kläder och grejer, och sen spara resten. Självklart kommer jag behöva köpa mat ibland men dom pengarna kommer tas från det sparade. Men just att jag inte får använda mer än 500 kr per månad till tex fika och andra nöjen. Låter som en bra ide om ni frågar mig!


Kommentarer
Postat av: jenny

Haha får ta med en tårta nästa gång ;) Och ja, tänk om man va så duktig att bara slösa 500kr/månad, jag är ju skobesatt så jag kan inte hålla den gränsen :D

2010-04-15 @ 22:05:48
URL: http://jennyiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0