Du kan va!

Jag är riktigt förvånad! För en gång skull så har jag lite tid över innan jag ska till skolan. Jag är jämt sen och stressar som fan på morgonen. Det känns jätte skönt att kunna andas ut lite!

Idag blir det skola, jag har förövrigt blivit jätte duktig med att sköta skolan! Credds till mig! Sen efter ska jag möta upp Eila och vi ska bege oss till Borlänge marknad. Azumness med karuseller ju! Höhö. Tim är fegis och vill inte åka med oss, så omanligt!

Får se vad som händer ikväll.. imorgon blir det nog party med Eila iallafall! Vi gillart!


Ready fur skuul


Kommentarer
Postat av: jenny

sv: bara ett år :)

2010-04-17 @ 11:43:23
URL: http://jennyiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0