Bella & Linda

Jag har super mysigt idag! När jag vaknade gav jag mig ut på äventyr med moppen och åkte runt och fixade lite ärenden. Vid 4 tiden blev jag barnvakt åt Bella, vi gjorde egen tvål och armband. Massa pyssel med henne blev det tills det var dags att dra till träningen.
Jag kommer nog aldrig sluta dansa! Det rensar huvudet som bara den och man ser på saker med nya persektiv efter ett danspass.. rensa huvudet som sagt! Ska väll ta och slänga i mig en middags macka, sen köra lite fys träning. Beach 2010 here i come!

Längtar som bara den till i sommar! Ligga på båten och steka. Åka vatten skidor. Vind surfa. Åka ut på en ö med båten med vänner och starta en brasa och se solnedgången. ALLT MED SOMMAREN LÄNGTAR JAG TILL!






Jag och Bella satt och lekte med camen. Hahah vi är snyggast i stan!


Kommentarer
Postat av: simone

Du är för jäkla söt du ;D

2010-04-14 @ 15:40:12
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0