on my way

Imorse var PANIK! Jag försov mig och hade inte packat väskan igår utan skulle göra det nu imorse. Det var riktigt ont om tid men jag jalla på som bara den! Slängde i lite kläder i väskan, sminkade mig lite fort och drog i mig lite käk innan jag begav mig mot tåget. Och jag hade råkat packa väskan jätte tungt så det tog 3 år att gå till station med väskan i högklackat.. mamma kom förbi i morse och sa att hon inte hann skjutsa mig utan jag fick ta en taxi, och då tänkte jag "ääh jag går till station, såå jävla lång är det ju inte." men jag kände på vägen til lstatin att jag skulle ha tagit en taxi, shit va jobbigt det var!
Men sitter på tåget nu och är i snart i Hedemora. Solen skiner som bara den och himlen är alldeles blå! As mysigt väder, hoppas verkligen att det hålleri sig resten av helgen också. Det sitter en latino snubbe och spelar gitarr på platsen mitt emot mig på andra sidan gången. Hans fingrar går fort som bara fan över strängarna och det låter riktigt bra! Grym snubbe! Jag hade nyss sätet brevid mig också så jag sträckte ut mig och satt riktigt skönt, men självklart så blir alla bra saker kortvariga.. kom nyss en snubbe och fråga om det var ledigt brevid mig, han kunde inte satt sig nån annanstans?!? Finns ju hur många lediga platser som helst! Blir så less... ja men jag ville ju ändå att han skulle förstöra min bra början på tågresan! -.-
I helgen blir det att träffa vännerna och ska nog även träffa farmor och farfar. Pappa fråga om jag ville va med och mecka lite bil också, och självklart vill jag det! Ja jag är lite pojkflicka och har alltid varit, älskar snabba bilar och att utmana ödet och sånt där som är lite kill aktigt, men samtidigt är jag himla tjejig när det gäller vissa saker. Tror pappa är lite glad att jag är lite pojk aktig eftersom han bara har mig och ingen son, han måste ju ha någon som han kan föra vidare sina kunskaper om bilar och sånt. Höhö.

På jullovet ska jag upp till norrland btw, det kommer bli azum!! längtar som bara den!


Nej nu ska jag nog ta och sussa lite, sov jätte dåligt inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0