new and fresch

Hjälpte pappa en del med bilen idag, har lärt mig vart filtret i motorn sitter och lite andra grejer som kan va bra att veta. Sen skulle pappa ner i smörjgropen "en bygd grop i ett garage som man ställer bilen över så står man där nere och kommer åt allt under bilen mycket bättre än om man ligger på marken direkt under den" och jag har klaustrofobi så jag ville inte gå ner där utan satte mig vid datorn och fixade om lite grejer här på bloggen istället. Jag hittade tillexempel en ipod spelare man kunde ha, har haft en sån förut också men tog bort den. Tänkte att det kunde va lite kul att ha en sån igen. Och såklart måste den vara rosa.
Kvällen blir nog förhoppningsvis att tillbringa med Elin. Men det är inte säkert, men blir det inget med henne så blir jag nog hemma, jag känner inget som helst fest sug. Det har inte kommit så många ungar på bus eller godis så vi har en massa godis kvar, mumma! Film, säng och godis, så jävla bra kombination! Love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0