designen

Jag kör på designen från gamla bloggen tills jag har fått ihop en ny.

Har precis städat, jag får ju stor besök idag! Bästaste Niclas kommer ju hit och hälsar på mig! Har inte träffat han på typ 3 år, så det ska verkligen bli as najs att få träffa honom igen!
Jag köpte ju ett mobilt bredband igår, men SJÄLVKLART så krånglar det och jag kan inte ansluta.. så en irriterad Linda tog med sig det och cyklade bort till el giganten och som tur var det en tevligt snubbe som hjälpte mig och tog sig verkligen tid att fixa till den åt mig så då blev jag på lite bättre humör. Han fixade det efter ca 45 minuter.. kul liv. Åkte sen förbi Tommy och hämtade min externa hårddisk som han fixat åt mig, då vart jag glad tjej!

Niclas kommer komma typ vid 8.. as roligt att bara sitta och vänta. -.- Tur att man har en dator och internet i lägenheten nu iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0