you are ticking like a clock

Jobbade igår som sagt, kom hem vid halv 11 tiden och fick donken food av mamma på vägen hem. Azum!
Idag vare riktigt jobbigt att gå upp, mådde illa och hade typ spytt inatt.. och dessutom så hade jag jätte ont i halsen. Hals onten har bara blivit värre under dagen. Håller på att dra på mig en förkylning i guess, men fan va jag inte har lust med det just nu! Usch, det är ju snart SM wtf!! Ska dubbla min astma medicin så att jag snabbt blir frisk!
Ska fixa iordning lite käk snart, ingen aning om va det blir. Sen dra på dansträningen. Vette tusan om jag ska va med.. jag vill verkligen, jag får väll ta det lugnt i guess.

BTW så får någon jätte gärna köpa en ny telefon till mig! Min är helt mongo och stänger av sig och skit exakt heela tiden! Jag får psykbryt på den och den har varit påväg in i väggen säkert sjuttioelva gånger MINST den här veckan!... SUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0