svimmande och tårar

Så, då vare klart. Har fått en nål i armen, och nu kan jag inte dö. Woho, fest eller vad?
Var inte så jätte farligt om jag ska vara ärlig. Gjorde väll lite ont men inte så mycket som jag trodde att det skulle göra. Både jag och mamma skulle ta, jag fick va först och mamma va snäll och ställde upp och jag fick nypa henne i handen, jag är ju som sagt väldigt nål rädd så jag satt där och kände verkligen hur ögonen blev tår fyllda.. det va innan dom ens tagit sprit servetten och skulel göra rent där dom skulle sticka. Neej fy jag klarar inte sprutor, jag satt där och fick panik precis innan och sa till mamma att jag inte klara det och att jag inte ville längre, som tur va så hade jag en jätte söt sjuksköterska som hjälpte mamma att lugna ner mig.
Helt plötsligt så var allt över. Så själva sticket var inte så farligt, men min fobi kommer jag aldrig förbi.
Sen vare mammas tur, och hon är också nålrädd så då var det min tur att hålla henne i handen. Och DUM som jag är så kollade jag såklart, och JÄVLAR va långt dom stack in sprutan ! Jag vart helt svimfärdig och frågade när dom var klara ifall dom stack in sprutan lika långt in på min som dom gjorde på mamma, och jaa det hade dom. Då kände jag mig ännu mer svimfärdig kan jag ju bara säga!

Usch, aja nu äre gjort. Behöver inte oroa mig något mer över det, så jäkla skönt! Men får väll se om ett tag om jag får feber och skit, känner iallafall av en av biverkningarna redan nu.. armen mår inte så bra. Hoppas på att det går över snart!

Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

jo sna,t i sthlm ere 700 därefter 500 so gäller :/ det svider ju i plånkan de göre :(

2009-11-18 @ 16:22:46
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: simone

Jaa, hoppas du inte får någon feber bara, fast den brukar inte vara länge, mamma hade en natt :)

2009-11-18 @ 17:30:12
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0