stay where you are

IM GOING TO STOCKHOLM TODAY! Nej jag bara skojja... Men det var ju tänkt att jag skulle åka hem till Stockholm idag, men naaej så blir det inte siddu. Jag är fortfarande sjuk och pappa vill inte att jag ska åka tåg nu när jag är dålig eftersom vi provat det förut och det har oftast resulterat i att jag blivit sämre. Men nej nu tänker jag inte sitta och klaga över hur sjuk jag är och blablabla!
11 dagar kvar till min födelsedag. Ska jag va ärlig så känner jag mig inte så jätte "WOHOOO JAG BLIR ETT ÅR ÄLDRE" Detta årets födelsedag känns så.. ja va ska man säga? meningslös? Nej det kanske är fel ord, men det känns inte som en Big Deal som det gjort alla tidigare år. Jag borde ju känna förhoppning och så, för jag är ju faktist 1 år närmare 18 bast! Men nej, jag känner inget speciellt. Aja jag får se fram emot det som en mysig dag då man får träffa alla släktingar och kramas med dom!

Nu ska jag gå och försöka trycka i mig lite fil eller nått. Jävla hals! "jaaja, lite får man klaga?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0