SM GULDET HEM TILL SOLNA

OMG!!! Idag gäller det!! Göteborg-AIK. Jag och pappa kommer sitta klistrade framför tv och skrika och gorma mer än vanligt! Matchen börjar om ca 3 timmar. Biljetterna till matchen tog slut för flera veckor sen och eftersom Göteborg beslutat att spela på gamla ullevi istället för nya så fanns det inte lika många bijetter vilket gör mig otroligt irriterad för jag hade verkligen velat vara med! Men samtidigt blir det nog mer tryck på gamla eftersom den är mycket mindre, vilket nog kommer bli jävligt najs för er som har biljett och ska vara där! Aja jag får sitta i soffan och hålla tummarna och hejja på. Asså jag är alldeles för uppspelt för att skriva just nu! Jag lägger in lite klipp från AIK matcher istället.. som även gör mig mer uppspelt..


I where there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0