skare va så skare



En oerhört trött och ofixad Linda sitter i bilen påväg upp mot Orsa, har precis passerat Rättvik så det är inte så långt kvar nu. Jag och mammsen ska till Orsa Björnpark och kolla när dom tränar isbjörnar. Min mamma är en ganska känd djur tränare, så vi har blivit inbjudna av dem och ska som sagt kolla när dom tränar isbjörnar.. tror även vi ska få se när dom tränar björnarna och vargarna. Ska bli super kul! Har kameran med mig och ska fota en massa så bilder kommer väll sen. Och tror det kan bli riktigt coola bilder, för vi ska få va med vid matningen.. vilket inte "vanliga" besökare får, we are going vip-style. Haha nejdå. Men som sagt ska det bli super skoj!

Måste bara tillägga att OKQ8s latte är urk! Tror jag har blivit skadad av att bo i Stockholm och druckit Riktig latte under 3 år, så nu smakar OKQ8 och Statoils på ren svenska bajs.... 

Lägg märke va fint mitt ögonbryn ser ut på bilden eftersom jag drar upp det och det försvinner under mössan.. azum! Haha jag orkar va ful!

Kommentarer
Postat av: simone

Haha vad sööt du är :D

2009-11-20 @ 13:55:52
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: L I S E T T E ♥

svar:

jag lägger till dig på bloglovin hörru du! :D

2009-11-20 @ 15:26:55
URL: http://lisetteridefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0