sick all the way

Jag är ännu sämre i förkylningen idag, USCH! Jag hoppas verkligen att det inte är bacon sjukan jag har fått för jag har ju inte tagit vacinet och jag tillhör en av risk grupperna. Känns sådär lagomt skoj......
Aja dör jag så dör jag väll, jag skulle lika gärna kunna trilla i en trapp och spräcka skallbenet tack vare min klumpighet.
Mamma kommer snart och då ska vi åka och hyra film åt mig. Det är det ända jag tänker göra idag, titta på film! Det som suger är att jag inte kan käka nått gott till eftersom jag har så ont i halsen. Det suger.

Det var ju tänk att jag skulle åka hem till Stockholm imorgon, men vi får väll se hur det blir med det. Inge bra att åka tåg och grejer när man är sjuk, jag har gjort det förut och det har oftast slutat med att jag blir ännu sjukare.

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha tårtrecept? :D haha ska fixabloggen i helgen så då fåru tårtrecept ;)

2009-11-12 @ 13:49:08
URL: http://jennyiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0