pepparkaka

Skolan var allmänt seg idag, men ändå kändes det som att den här skoldagen gick fortare än vad det brukar göra på Fredagar. Skum känsla.
Efter skolan så drog jag och Emma och solade. Första gången jag gjorde det, jag har inte vågat prova tidigare eftersom jag har lite klaustrofobi. Jag va lite skakis när jag skulle lägga mig i solariet och jag tvekade på att fälla ner det, men jag blundade, tog ett djupt andetag och bestämde mig för att bara göra det! Och helt plötsligt så låg jag där i ett jätte litet utrymme. Jag fick ticks under ögat! HAHAH. Antagligen för att jag spände mig och tyckte att det var obehagligt, men efter ett tag så vändje jag mig och kände att jag började slappna av. Det var riktigt gosigt och avslappnande att ligga där!

Ikväll blir en lugn kväll. Ska packa och så inför imorgon. OMG VA JAG ÄR NERVÖÖS! För er som inte vet så ska jag tävla SM imorgon i Eskilstuna. I Streetdance såklart. Frida och Clara som jag lärde känna på min första tävling ska också dit, ska bli himlans trevligt att träffa dom igen. Jätte goa tjejer!


Kommentarer
Postat av: Simone

sv: Haha lustigt att du nämner dom två filmerna, spanade på dem två på en filmkväll för ett par månader sedan :D

2009-11-27 @ 20:08:05
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

åller tummarna för dig imorgon ;D

2009-11-27 @ 22:07:38
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0