pain in the ass

Igår under dagen hade jag blivit bättre i förkylningen, men imorse när jag vaknade va jag Mycket sämre! Hade jätte jobbigt att andras på grund av min astma och dessutom hostade jag som ett jag vet inte vad! Jag pratade med sjukvårds upplysningen och dom tyckte att jag skulle komma in och få andas in nått grejs som jag inte kmr ihåg va det heter, men det är för astmatiker och jag har fått andas sånt ett antal gånger under mitt liv. Har ju haft astma sen jag va liten. Det blev bättre efter vi varit där men nu börjar andningen bli värre igen och jag har ringt mamma och bett henne komma hit, blir nog att åka till Falun lasarett på akuten. Känner att andningen blir värre hela tiden, och hostan hjälper ju inte direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0