make me color

Just nu hatar jag min mage. Har haft helt stört ont i magen ända sen jag vaknade. Jag har försökt att äta och gjort en massa skit för att se va som är fel, men inget funkar. Jag blir tokig!

Jag skippade sista lektionen i skolan idag, som sagt hade jag ganska ordentligt ont i magen. Jag kände att jag bara ville hem! Men jag hade ju bokat in en tid hos min frisör så jag ringde och frågade om hon kunde flytta fram det och att jag gick dit på en gång, och som tur var så funkade det.
Färgade och klippte lite, jag vart riktigt nöjd. Men jag är stört sugen på att byta frisyr, men vet dock inte riktigt hur jag vill ha det.

Kändes skönt att komma hem tidigare än planerat. Men nu när jag sitter och skriver på datorn känner jag hur huvudvärken börjar komma smygandes, så det blir väll inte mycket mer dator. Ska nog tillochmed gå och lägga mig snart. Är riktigt trött och sängen lockar något enormt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0