lika vass som ett knivblad

Usch usch usch usch och åter usch. Jag mår verkligen inte bra idag! Började må illa på tåget tillbaka till Dalarna igår och det höll i sig under hela natten och jag vaknade flera gånger utav att det kändes som att jag skulle spy, men det vart igenting. Så jag sov jätte dåligt, när väckarklockan ringde och det var dags att gå upp för skolan så var jag så otroligt trött och mådde fortfarande jätte illa. Så jag ringde mamma och bad henne om att sjukanmäla mig, hon vart såklart sur och började predika om närvaro och att jag måste sköta det så att det inte blir som det blev i 8an och 9an när jag var borta jätte mycket från skolan, vilket gjorde att jag blev sur och irriterad.. Visst jag slarvade jätte mycket med skolan i högstadiet, det erkänner jag men jag har förändrats! Jag har mycket mer närvaro i skolan nu i gymnasiet än vad jag hade i högstadiet, det beror på att jagp ushar mig själv att gå till skolan för jag har verkligen inte råd att förlora mitt studie bidrag nu när jag bor själv och måste försörja mig, det som även pushar mig till skolan är att jag går media vilket gör att jag får hålla på med något jag tycker är kul i skolan och dessutom så trivs jag och tycker om min klass jätte mycket. Jag har även blivit mycket mognare och mycket mer ansvarsfull i samband med att jag fick en egen lägenhet.

Ska ta och fixa iordning lite mat och se om jag får ner nått.. wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0