jenny the man

JAG HATAR ATT SHOPPA!!
Eller okej.. nej de gör jag inte. Men man blir lite depp när man ser att beloppet på kontot minskar när man egentligen håller på att spara till nått. Men vafan, jag har fyllt år.. jag va värd lite grejer!
Men jag har dock inte bara köpt saker till mig själv, har även köpt julklappar till pappa. Vad det är tänker jag dock inte säga. Men tror iallafall att det kommer bli en del garv när han öppnar och ser vad det är. Haha, så det ska va! Mycket roligare med roliga och lite konstiga presenter än nått stelt och tråkigt som alla redan har. Har även hittat julklapp till farmor. Kommer passa så himla bra in hemma hos dom! Mer säger jag inte!

Till mig själv köpte jag ett par Skullcandy hörlurar "rosa!", ny mascara, en skit snygg ögon skugga, några förvaringsburkar eller va man ska kalla dom och lite till.

Jenny, som jag inte träffat på skit länge, gick och shoppade med mig. Vi tog även en sväng till Waynes och fikade, med morotskaka och latte YUMMIE! Vi satt där ett tag och snackade om allt möjligt, och vi kände båda av hur länge sen det var man träffades för det fanns verkligen hur mycket som helst att prata om! Men det var verkligen super trevligt och båda två var övertrötta så vi hade stört kul! Speciellt på Lagerhaus där vi hittade massa as roliga "i våra ögon" saker. Haha vi garvade som bara den! Så jävla värt verkligen!
Gött att hon har bil också, så jag slapp ta bussen eftersom hon va snäll och skjutsade hem mig. azum! Fan va jag också vill va 18 och ha bil och få gå på krogen. Fyfan!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lär göras om snart!! :D

2009-11-27 @ 11:17:00
URL: http://jennyiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0