its in my bag

Varit i skolan även idag, duktig tjej! När jag gick ut med hunden imorse så märkte jag att det kom snö flingor och hur kallt det var, det gjorde mig på dåligt humör. Blev på ännu sämre humör när jag gick till bussen eftersom jag glömt hals duken hemma mitt i all stress, så när det blåste så blåste det ju ner i jackan.. jag HATAR när det blir så, bli så otroligt kallt! Usch usch och åter usch!
Det blev en kort skol dag idag. Det var lärare som var sjuka och på mässor och allt vad dom nu va på. Men vi var i skolan 2 och en halv timme, slutade vid 12 tiden. As najs! Hade gympa på morgonen och Emma kände sig lite risig så vi gick ner i gymmet och gymmade istället för att va med och springa stafett och grejer. Vi stretchade och jag märkte att jag har blivit väldigt stel mot vad jag har varit.. va typ as vig förut. Blir att stretcha dagligen nu, och jag måste verkligen komma igång med träningen nu men jag tar akdrig tag i mig själv och köper gym kort. Men det va skit skönt att få sig lite styrke träning idag, kände att kroppen behövde det! Har tappat så himla mycket muskler nu när jag inte tränat på typ 4 månader.
Efter skolan så drog jag och Sofia till kupolen när vi väntade på hennes buss, jag kan så klart inte gå in där utan att köpa något.. -.- Jag hittade en jäääätte fin klänning som jag tänkte ha på nyår, den va så himla fin verkligen! Jag hade inte tillräckligt med pengar på kortet så jag bad dem att lägga undan den så jag ska dit och hämta den imorgon! Köpte även några fler örhängen, jag undrar hur många örhängen jag har nu, ska nog räkna dom.
Vi var på kupolen även igår en sväng. Köpte ett par svarta legging och även ett par rosa! AS COOLA! Vart helt till mig när jag såg dom, haha. Och gissa va mer jag köpte igår... mmmm örhängen! LOL jag måste sluta missbruka örhängen!

Jag tog även 3 hål i Sofias öron igår, det va fest! Det gick super bra, men jag har ju tagit alla mina själv så jag visste ju va jag gjorde, men jag har aldrig gjort på någon annan så jag va lite nervös att hon skulle svimma eller nått men som tur va gjorde hon inte det! Haha, shit jag vet inte hur jag hade reagerat om hon gjort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0