i feel tall in the rain

Imorgon gäller det! Regionstävling i Sandviken. Lite pirrigt är det i magen faktist! Men det är väll inget man vänjer sig med i guess. Mamma ska följa med och vi ska åka så att vi är där till 12 tiden för vi orkar inte åka dit till 9 och kolla på alla som hoppar runt och bara vevar med armarna (Disco dans med andra ord). Jag personligen tycker inte det är en konstform som tex street dance..disco dans är en sport! -.-
På kvällen bär det av till Mockfjärd på fest. Ska bli skoj, men jag har föraningar om att det kommer bli misär. Kanske inte med nått som har nått med mig att göra, men ja.. vi får väll se. Ska inte säga för mycket nu.. Ser fram emot att träffa folk man inte sett på ett tag iallafall! INGET/INGEN ska få förstöra min kväll! Do yah all hear that?!
Måste vänta på att tvätt maskinen blir klar. Märkte att en viss tröja som jag MÅSTE ha imorgon va äcklig och smutsig, så det va ju bara att slänga in den i tvätten.. så får den torka över natten. Så typiskt jag att va ute i sista sekund med allt.. ååhj skjut mig, jag vill sova!!


Det där är disco dans.. dom på videon är jävligt duktiga. men tänk er då sämre som dansar sånt där som använder ungefär samma danssteg allihopa.. Ursäkta men jag tycker det är jävligt enformigt och tråkigt att titta på! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0