i can do it

Hemma ännu en dag... börjar verkligen tröttna på det här. Vill till skolan (?) och träffa alla kompisarna, i skolan är man sysselsatt och jag trivs verkligen med min nya klass! Jag oerhört glad att jag hamnade i den klassen jag hamnade i för vi har verkligen så himla kul på varenda lektion. Jag är mycket mer motiverad att gå till skolan nu än vad jag gjorde i 9an och 8an. Jag har fått ett helt annat synsätt på skolan nu! Jag trodde aldrig jag skulle få det, men jag har verkligen det! Jag kan nästan inte riktigt fatta det själv.

Men som jag tidigare nämn har jag varit borta i en vecka från skolan nu, vilket på ren svenska betyder att jag ligger efter i allt och jag har en del jag måste jobba ikapp! Måste tex redigera lite bilder som ska lämnas in och sen ska jag även göra en engelska uppsats om någon kändis. Det är det jag kommer på just för tillfället som ligger på hög, men jag känner på mig att det är nåning mer så jag lär nog kolla upp det. Men ska iallafall stänga ner alla olika sidor på datorn nu, Bdb, Facebook och blogg.se, och BARA fokusera på arbetet. Annars kommer jag aldrig få någonting gjort.

Men Spotify kommer absolut inte stängas ner, mmh i love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0