gossip is incoming

Snart kommer Sofia hit. As mys! Det blir väll att prata om allt som hände igår på festen.. Den började verkligen skit bra och jag hade super kul och träffa massa folk som jag inte träffat på ett bra tag! Sen ska folk såklart ställa till med ett jävla liv och så blev det en massa grin och gnäll.. Ringde mamma redan vid 20 över 12 och bad henne hämta mig när hon egentligen skulle ha hämtat mig vid 2 tiden. 
Aja.. det kan inte alltid gå som det är tänk elle! ALLA borde iallafall tack Erik för att han va snäll och drog ihop fest!

Nu ska jag göra lite keeeeek. Blir nog makaroner och köttfärsås. Tummen upp !



Jag och Sofia igår. Jag bjuder på bilden även fast jag ser helt muppig ut.
vi gillart! inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0