give a second chans

Jag glömde såklart att vi hade sovmorgon idag eftersom vår lärare är sjuk. Så jävla typiskt! Jag som sov dåligt inatt och va jätte trött när jag vakna och var verkligen tvungen att dra mig själv ur sängen. Går upp och fixar mig och precis när jag satt på mina ytterkläder och ska dra mig mot skolan så får jag ett sms av min klasskompis som sa "Dan är väll sjuk så vi har väll ingen lektion nu på morgonen?". Det var först då det gick upp för mig att jag hade kunnat sova ca 1 timme extra, vilket gjorde mig på riktigt dåligt humör! Har dessutom jätte ont i ryggen, vilket gör mig ännu grinigare..

 

Sån här musik lyssnar jag på när jag är på grinigt humör, visst jag blir ännu mer sugen på att slå på nått men det känns så skönt att lyssna på sånt just då.
Hörde den här låten för ett litet tag sen men visste inte va den hette, men jag hittade den igår! Jag tycker den är riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0