girls on the dancefloor

Riktigt seg lektion.. Sitter och har foto just nu, jag glömde mitt Usb minne så jag har inga bilder att redigera. Tummen upp -.- Vi var i foto studion för några veckor sen, jag,Linnea, Lady och Oscar och tog massa foton. Men som sagt har jag glömt mitt Usb där alla bilderna låg. Azum!..
Efter skolan ska jag iväg på ett ärende med Emma. Emma är så jävla go för er som inte känner henne, så jävla trevlig och glad. Vi skrattar fan JÄMT! Kaanske för att hon har lika dålig humor som mig. Men de ska bli trevlans att umgås lite med henne! Massa girltalk, vi gillart!
Sen blir det att jobba ikväll och träna Ayla. Fan va jag älskar att vara sysselsatt! Även fast det är jobb. Jag hatar verkligen att bara sitta hemma och inte göra ett piss, jag blir så otroligt rastlös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0