fin besök och affären

Idag får jag nog fin besök, woho! Mina kompisar Engen och Krus skulle iväg på bio ikväll men den blrjar först vid sex så då sa dom att dom skulle komma hit och våldgästa lägenheten och göra mig lite sällskap. Himlans trevligt om jag får säga det själv! Är ju som sagt stört rastlös vid det här laget så det ska bli trevligt med lite sällskap.
Skulle även behöva dra en sväng till affären, men jag tycker det är såå tråkigt att handla själv! Och killarna kommer nog inte vilja följa med om jag känner dom rätt... Menmen jag klarar mig väll i några dagar till, får ta och bestämma någon dag med mamma så att jag slipper konka på massa tunga kassar.

JAG HAR INGET VARM VATTEN I MIN LÄGENHET!! Jag får panik! Jag har typ kallsvettas som en gris under natten för jag drömde världens äckligaste marddröm, så det första jag ville va att duscha imorse när jag vaknade. Så jag tog ut hundarna och rastade dom och längtade verkligen hem efter duschen. När jag kommer hem och slår på duschen, DÅ KOMMER DET INGET VARM VATTEN!! Och jaa jag är inte såpass korkad att jag bara slår på vattnet nån sekund innan jag får panik, utan jag står där i säkert 2-3 minuter och det kommer bara jävla kallvatten!! FYFaaaan jag vill ju duuuschaaa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0