dance with your soul

Kom nyss hem från dansen. Usch det börjar bli riktigt jävla kallt ute nu!! Jag höll på att för frysa när jag satt inne i centrum och väntade på bussen hem, och då satt jag bara där i 10 minuter. Det har även kommit lite snö idag här i Dalarna. Eller snöat har det väll inte gjort, men när man kollat mot en lampa nu när det är mörkt så har man sett hur det kommer små flingor. Mys med snö, men det är kylan som är så förjävlig!
Som sagt så var jag nyss och tränade. Kroppen ville inte alls som jag ville och jag var otroligt seg och stel i kroppen. Menmen, ibland är det helt enkelt inte rätt dag för att dansa. Har träning imorgon också men jag vette tusan om jag ska va med, det är nämligen lite allmänt skitigt i lägenheten nu så jag tänkte faktist nästan skippa dansen imorgon och ta tag i mig själv och stor städa. Har dessutom världens berg med disk, usch va jag hatar att diska! Men det är ju sånt man måste.
Som ni vet så har jag sovit väldigt dålig de sista nätterna, och det känns verkligen av nu efter dansen.. är HELT slut. Sitter och verkligen kämpar för att hålla ögonen öppna. Blir nog att gå till kojs tidigt ikväll! Men först måste jag skriva lite på min önskelista, jag fyller ju år om ca 3 veckor och jag har ingen aning om va jag önskar mig.. måste kika runt lite på nätet och kolla om jag hittar nå skojj som man skulle vilja ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0