bacon sjukan

Gissa vem som ska iväg och ta vacinet om 1 timme... jag!! Usch och fyfan va jag verkligen inte vill! Jag har varit skeptisk till vacinet ända från första början och sagt att jag vägrar att ta det, men nu har min skol syster och flera läkare sagt att jag verkligen borde ta det eftersom jag är i en risk grupp, jag har astma, så jag måste väll då... Kanske lika bra, inte vet jag. Tar man inte vaccinet så dör man väl i influensan, tar man vacinet så slår jag vad om att jag kommer få en allergisk reaktion eller något och dö av det istället.
Skulle vara gaanska typiskt mig! -.- Jag lyckas alltid med nått...
Och sen nålen, fyochfan va jag hatar nålar! Ändå har jag pimpat mina öron ett antal gånger, själv. Och jag ska tatuera mig? Men neej det är nått speciellt med sjukhus nålar, dom är bara allmänt läskiga och dom vill typ döda mig.

UUUUUSCH JAG VILL INTEEE!!!

Kommentarer
Postat av: simone

SV Haha sant.. det finns finare hus.. men för 20 miljoner..? Aldrig sett faktiskt (om man inte vill bo långt utanför stan) jag skulle nog inte klara det, är absolut ingen naturmänniska :P

2009-11-18 @ 14:49:19
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0