yesterday

Igår vart inte alls som planerad, men jag hade trevligt ändå! Va super mys att få träffa tjejerna igen.
Blev att sova hos Olivia. Och jag har nog aldrig blivit så panikslagen i hela mitt liv! Vi satt och kolla på tv när vi kom hem, så hörde vi nått som lät som skrik. Så vi stängde av ljudet på tvn, och då hörde vi hur det var någon som var skrek nere från vattnet en bit från Olivias hus. Vi gick ut och lyssnade och det lät verkligen som någon blev våldtagen. Hon skrek verkligen såna där hjärtskarrande skrik. Och skrek "NEEEJ!" "JAG VIIILL IINTEEEE!!" och massa sånt där. Jag och Olivia fick panik och hon ringde sin mamma och jag ringde snuten. Vi gick upp på deras bakong och försökte titta om vi såg henne, men efter ett tag såg vi hur Olivias grannar gick ner med fick lampor och hittade henne nere vid vattnet.
Efter ett tag så gick vi bort till grannarna och frågade vad som hade hänt och så eftersom vi var skit rädda eftersom vi var ensamma hemma. Det visade sig att det inte var någon våldtäkt utan att den här tjejen var påverkad och inte riktigt visste var hon var.
Men fyfaan va rädda vi vart. Båda två vart helt skakis, och jag hörde verkligen hur min röst skakade när jag ringde till polisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0