slöö men effektiv

Sitter på datakunskapen och sitter och skriver ett cv. Förra lektionen vi gjorde det satt jag och gjorde absolut ingenting, men den här gången bestämde jag mig för att ta tag i det och få det gjort.. och nu är jag nästan klar. Jag har kommit på att jag är oerhört effektiv när jag väl sätter igång och betämmer mig att göra det.
Jag är duktig tjej!

Ikväll blir det Haga-fest. Blir att umgås med Emma innan och så drar vi dit tillsammans, über trevligt! Blir att dra till stan en sväng och köpa lite stuffs först, jul tema på festen ikväll så jag tänkte skaffa mig en tomte luva. Jag och Emma kommer va schiit schnygga fur shuur!

Helgen kommer bli mys,mys,mys! Ååh va jag längtar till imorgon! <3

Nej nu ska jag åter gå till word och illustrator och bli effektiv igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0