head shaking

Jag har så stöört ont i huvudet. Har haft det i flera dagar nu.. det är något som inte stämmer.
Sitter i skolan och har grafiskt nu, känns väll sådär lagomt värt.. Vill hem och sova!
Känner mig oerhört posetiv idag......
Aja, jag kanske får fin besök idag. Förhoppningsvis så får det mig på bättre humör!

Jag fick iallafall en massa fina födelsedags presenter!
Fick en extern hårddisk på 500 GB, presentkort på Stadium, pengar, Aik kylskåpsmagneter, Aik tröja där det stod att vi tagit Sm guld och så.. och även detta:



Dusch handtag som lyser i Blått,Grönt och Rött beroende på värmen på vattnet.

Och biljetter till detta!!:



Jag är så oerhört tacksam för alltihopa!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

haha ja det är hon verkligen!

2009-12-01 @ 16:03:00
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0