en till kamera?

Jag har ju en systemkamera, men den orkar man ju inte alltid släpa på! Tillexempel när man ska på fest, vem vill ta med sin systemkamera för flera tusen? Inte jag iallafall, så jag funderar på om jag kanske ska ta och införskaffa mig en liten kompaktkamera. Dom kan man ju ha med sig verkligen ööveraallt! När man åker skidor, är på fest eller när man drar och fikar med en kompis.
Jag har kikat runt lite "efter en rosa" och jag har nästan bestämt mig för att köpa den här:


Den är faktist tillochmed anpassad för bloggande och gjord för bilder och film klipp som ska ut på nätet och youtube. Azumness eller vad?! Och dessutom är den rosa, loveit!

Jag älskar verkligen att fota allt jag gör. Man kan ju titta tillbaka på bilder om 50 år och säga "Åååh, Berit kommer du ihåg det där? Det va gamla goooa tider det!".

Kommentarer
Postat av: Chanto

sv: tackar tackar.. =D



har det bäst..

2009-12-25 @ 11:40:42
URL: http://chanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0