dålig uppdatering

Jag vet att jag har varit rikitgt dålig på att uppdatera här i bloggen den senaste veckan, men jag har verkligen inte haft tid, ork eller lust.

Onsdag: Jag träffade Mia,Bella och även mamma och vi gick och tog en fika. Mamma var sen tvungen att jobba så jag, Mia och Bella gick runt och kollade på julklappar. Jag hittade en del, och även en del som jag själv skulle vilja ha.. men just nu går ju alla pengar till julklappar så ens egna begär får vänta.
Torsdag: Träffade Jenny och vi gick och tog en fika och sen kollade även vi på julklappar. Hittade julklapp åt pöjkn och till några andra. Var super trevligt, som alltid, att träffa Jenny. Finns alltid så mycket att prata om! Men de är väll typiskt oss tjejer i guess.. haha.
Fredag: Var i skolan någon timme och fick lussebullar och julmust. Sen bar det av hem och packade ihop lite kläder och drog hem till min pojk. Var där hela helgen och hade det jätte mys! Träffade även en kompis som jag inte träffat på ett bra tag. Vi hade jätte mys och jätte kul, eller jag hade det och jag hoppas att även Patrik hade det, men de tror jag nog.

Idag bar det av hem till Stockholm. Jag blir nog här en vecka. Kommer bli super mys julafton som vanligt hemma hos bästa farmor och farfar. Looking forward to it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0